It's gonna be a magic night..

rubriken. Ni undrar säkert vad jag menar med den. Men nu är det så, att jag tänker inte berätta. För ni vet, allt skrivs inte ut på bloggen. Och nu kom jag på hur fel man kan tolka den. Haha, misstolka inte.

Stalltjänst idag. Segt, kändes som att det aldrig skulle komma något slut på stalltiden. Visst älskar jag att vara där, men ibland bara orkar man inte. Som idag. Har knappt haft ork till nåt. Det var med nöd och näppe som jag pallrade mig upp ur sängen i morse och halvt släpade mig till skolan. Inte gjorde jag mig iordning heller. Drog bara på mig kläder och satte upp håret i en toffs. Väldigt skönt, faktiskt . :-)

Nu när dagen glider mot sitt slut är det dags för mig att hoppa in i duschen och sova. Har börjat skärpa mig med nattiderna nu, ganska skönt att känna sig mer utvilad på dagarna.
Så, godnatt på er!

/ A

Kommentarer
Postat av: saga

berätta om rubriken :D

2009-09-28 @ 20:39:43
Postat av: Amanda

saga: Hihi, nej :-D

2009-09-29 @ 08:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0