Ny dag, nya händelser

Ännu en dag har passerat, och jag har precis kommit hem från skolan. Sjuuukt seg dag måste jag säga, speciellt sista lektionen som verkligen segade sig! Trodde aldrig den skulle ta slut. Slutade tidigt idag, grymt skönt.
Har precis käkat, nu ska jag till banken och fixa några saker. Sen blir det att klippa sig och efter det åka till kupolen en vända :-) Ska kolla på tröjor och eventuellt några skor. Kan behövas! Ska nog ringa Gia också och höra lite mer om hårfärgningen, känner mig verkligen pepp på att bli blond nu :-P
Nej, nu måste jag fara till banken, det stänger snart.
Pusshejs! Fler inlägg kommer senare ;-) Eventuellt bilderna från Kreta och bild efter klippningen :-P

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0