Sol och fint.

Hej allihopa, mår ni bra? Det gör i alla fall jag, vädret ute är sjukt fint, det negativa är ju att det är kallt. Men med rätt kläder klarar man det också! :-)
Har precis kommit hem efter en runda med Loke. Och inte bara det, jag gick hem från skolan idag. Så motion har jag fått idag, kan jag säga! Om jag ska vara ärlig är det faktiskt rätt skönt att vara ute och gå. I alla fall när vädret håller i.

Dagens planer är att plugga och eventuellt städa. Men först ska jag ta cykeln och trampa ner till affären och köpa den nya chic tidningen! Älskar den tidningen, och i nya numret är det prat om Sex and the city 2 filmen som har premiär nästa år, då är det ju ett måste i tidningshyllan! Och som ni kanske har märkt är jag ett "big fan of" Sex and the city, haha ;-)
En sak får vi inte glömma, även ikväll är det Idol kväll! Så sätt er framför tv,n och H E J A sönder på Erik Grönwall, okej?! Haha! :-) Har förresten märkt att han är grymt lik Lucas Grabeel också.. Hm. ;-)

Nu msåte jag rusa!
Hejdå på er!
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0