sryyy

okej, så här är det.. Jag har verkligen inte haft någon ork att blogga över huvud taget. Sjukt trött är jag, och ändå har en helg gått då jag sovit. Har inte gjort så jätte mycket under dagarna, mest bara varit i stallet och varit ute med folk. Men trevligt har det varit :-)

Tiden som är kvar av dagen kommer tillbringas i stallet och sen hem och göra läxor. Hela söndagen gick åt till läxor, och har en liten hög kvar. Så lika bra att få slut på skiten, eller va säger ni? :-P
Redovisningsdag på onsdag, längtar faktiskt! Tycker det är roligt att prata inför folk, är inte likadan som förut då jag var blyg och vart röd i ansiktet så fort nån såg på mig, haha :-P Nej, nu är det ändring på det. New Manda typ, haha :-)

Ser fram emot dom kommande veckorna, vecka 43 blir det prao hela veckan, 44 looov (måste hitta på något speciellt då ju! Vad kan jag hitta på må tro ;-)) och vecka 45 är det utv. samtal, så chill i några dagar och pratade lite med mamma för några dagar sen så eventuellt blir det kanske att man jobabr på trafikcafeét. :-) Roligt!

Idag paddlade jag med klassen. Bilder från det kommer i nästa inlägg. :-)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0