dagen

Hallåe!
Har varit sjukt trött hela dagen, gått omkring och känt mig som en zombie. Skolan var tröttsam och dryg, fast tro det eller ej, men jag gjorde faktiskt TVÅ mål på fotbollen på idrotten idag ;-);-);-) haha, nöjd. Och musikprovet gick hur bra som helst! Minst ett VG på det blir det nog, känns hur kanon som helst, som lite omvändning på denna sega dag. Nu på kvällskvisten har det varit föreställning så det heter duga också, det började med att jag ramlade på scenen och sen började skratta så jag blev helt röd i ansiktet. Lyckade lilla jag alltså .. :-) aja, jag biter i det sura äpplet och säger att jag bjöd på det! Så, nog om det =)

Nu ska jag sova, har både skola och föreställning även imorgon. På fredag är jag ledig och då är det ju även sista april, och det kommer firas med Emma =) Men tills dess, ha det bra!



Hejdå,.
/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0