Fredag hela veckan

Fredag idag, riktigt skönt må jag säga! Dessutom mår jag så underbart bra just nu så det kan ju nästan inte bli bättre =)
Hade nationellt matteprov idag, gick faktiskt bra tycker jag! Kände att jag gjorde det bästa jag kunde, så jag är supernöjd =) Det är nog Perras förtjänst alltihop, så ett superTack till dig! =))

Nästa vecka har jag 3 prov; Matte nationellt, hjärnan&nervsystemet och universum. Blir att plugga på rejält, har fått någon slags kick av att jag har kommit in på Lugnet, så det känns superbra =)

Nu ska jag käka lite sen ska jag ta bussen mot Falun, ha det bra!

/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: P

Mandingen, det är ett nöje att kunna hjälpa dig! Du vet att det krävs ett engagemang och en vilja att lära sig för att det skall funka och det har DU! Det är DU som gjort prestationen. Grattis till ett bra prov :-)

2010-04-21 @ 18:13:10
Postat av: P

Du vet Manding att allt hänger på ditt engagemang och viljan att lära sig måste oxå finnas och dessa egenskaper har DU, kalas! Det är du som gjort prestationen. Grattis till ett bra prov!

2010-04-21 @ 19:40:00
Postat av: Jessica

Tycker du precis som jag att lidande djur är hemskt? Och du förstår inte hur folk kan behandla djur, t.ex hundar, på något annat sätt än med kärlek?



Isåfall - snälla, kika på mitt senaste inlägg och se vad du kan göra :)

Tack på förhand!

2010-04-21 @ 20:29:28
URL: http://silverstedt.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD.

Hejsan du, jag tänkte be dig om en sak och ja, jag har bett några andra också, jag vill veta vad folk tycker om min blogg så jag skulle vilja be dig läsa igenom mitt senaste inlägg på bloggen ( länk till inlägget är ifyllt i rutan där man skriver in bloggadressen ) och där finns det är liten ruta där du kan ge ett betyg basserat på vad du tycker om min blogg, när du gjort det så kommentera i inlägget att du betygsatt och sedan så skriv en liten beskrivning av din blogg så kommer jag att länka dig med beskrivningen i ett inlägg så du har chnasen att få änu flera läsare! :)



Hoppas du har tid och ork, kram så länge!

Postat av: KiZnic - En blogg fylld med snygga budget outfits ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Har nationella på fredag =P



Ps. kolla in min blogg fylld med inspiration inom mode och trender!



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-04-21 @ 20:41:18
URL: http://kiznic.blogg.se/
Postat av: Sara

hej va fin blogg du har!!<<3333

2010-04-21 @ 20:48:28
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0