godermorgon

Idag är jag trött så det heter duga, men jag lä röra på arslet och dra mig till stallet. Har inte träffat Billy sen lördags, en vecka ju! Saknar honom grymt mycket!

Efter stallet ska jag nog åka till marknaden och träffa folk, blir nog trevligt. Ikväll ska jag plugga och städa, och det är nog som jag och Emma säger; Vi håller på att bli gamla haha! Förtidspensionärer typ. Som i Trysil, medans alla andra sprang runt och var i alla andras stugor så satt vi på den lugnaste altanen med en varsin kopp kaffe. När alla var ute och åkte skidor åkte vi hem lite tidigare och städade i stugan, fixade med disken o.s.v. Haha! Observera att vi var aldrig i någon av dom andra stugorna heller. Jisses alltså.. =)

Nu ska jag äta lite frukost och kolla på Vampire Diaries, helt käääääääär i det programmet!



/ aPersson.


Kommentarer
Postat av: paulina♥

hejsan :) är allt bra med dig?

2010-04-21 @ 19:55:17
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0