Sooooooooool!

Solen skiner över oss, det är den 18 april och 5 dagar kvar tills jag blir 16! Underbart =) Skolan rullar på som det ska, jag känner att jag verkligen börjar förstå mer utav matten och jag får den hjälp jag behöver med den. På onsdag har vi premiär på Revy Resan2, och det är faktiskt riktigt roligt att vara med! Om man inte tycker att själva showen är rolig, så kan jag säga att vi på scenen har roligt, och det är det viktigaste!
Idag ska jag till stallet, Billy hade tappat en sko i fredags (tror jag det var) men nu har han fått en ny på foten så nu kan jag rida =) Det blir nog galopparbete på banan, vilket verkligen behövs! Och nästa söndag ska vi rida för Eva-Maria, det kommer bli sjukt kul =) Var längesen sist, men hennes hopptekniker och övningar är riktigt roliga och lärorika, så det ska blir superkul =) Dessutom är det verkligen värt dom 250 slantarna!

Nu ska jag åka och tanka, sen har jag min fundering på om jag ska åka och sola =) Vi hörs, hejdå!


vårigt och varmt, härligt!

/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: P

Revyresan är inte bara rolig att delta i, den är kalaskul att kolla på! Vilka prestationer ni alla på scenen gör, Superbra! En härlig tisdagskväll på genrepet var det tillsammans med en stolt mamma med all rätt, 1000-tack! Ett gott råd till er som läser detta, missa inte showen, skaffa biljett NU! "Å nu ska handla på JULA" :-DDD

2010-04-21 @ 19:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0