allting bara rullar

å det gillar jag! allt är på topp, så jäkla skönt (:

imorgon är det fredag, och det kommer vara en rättså hektisk dag för min del.
Skolan-Stall-Grilla med några-Cruising. men det blir rätt fett så jag klagar inte!
Den här veckan i skolan har varit hur bra som helst, har lärt känna många nya ansikten och fått en inblick i media-livet. Kan ju bara säga att min mediekunskaps lärare är det skönaste lärare nånsin, bara det att det första hon säger när hon kommer in i klassrummet är "alltså, jag svär som en stucken gris å det får ni fan leva med!" säger ju allt hahah..! Men det är riktigt grymt på Lugnet, är så sjukt nöjd att jag valde det (: bättre kan det liksom inte bli!

idag har jag bara varit hemma å degat sen skolan slutade, men har fått lite grejer med datorn fixade så det är ju bra. ett bekymmer ur vägen hahah! och så har jag taggat en massa bilder på folk på fejjan, det verkade inte uppskattas ... ;) vadå, bara några gamla bilder har väl ingen dött av? Hahah, men jag förstår dom :D
nu ska jag göra mig iordning å sen blir det sängen. Ska lägga mig i tid för en gångs skull så jag slipper sova för länge imorgon bitti.



ha det bäst!
/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0