helvete också

på nåt random sätt har jag kommit åt nån jävla knapp så jag har lyckats gjort så att alla bloggar som har så man kan byta språk har bytt till arabiska? Och det går inte att byta tillbaka till svenska, hahah fan va matt jag blir på mig själv ibland. duktig idiot alltså!

för övrigt så var jag i stallet för en stund sen och red på banan. när jag ridit klart så skrittade jag till grillplatsen lite längre bort för det brukar jag typ jämt göra, och tror ni inte på fan att billy sticker och verkligen rå skenar tillbaka till stallet?! så där kommer jag, helt skräckslagen (var inte beredd alls+att jag skrittade med långa tyglar) med en galen ponny rakt mot stallet i en jävla fart, och bonden ser asrädd ut hahah! fast sen tvärnitade billy så jag flög nästan över huvudet på honom, gulliga lilla han.. Men sen höll jag på att skratta ihjäl mig och dom runt omkring verkade tro att jag har slagit i huvudet eller nåt. Men kul var det! Hahah!

nu ska jag klicka hem en tröja och invänta mamma å perra som snart kommer hem med fjärde twilight boken, hihi(L) jag har nog fått twilight-sjukan alltså..


min busponny(L)

ha det bäst!

pusstjao'
/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0