mooooorning

hallå!
idag äre asfint ute, solen står på topp och det är varmt! Gr8!

Stallet idag, ska rida på banan och sen ikväll kommer Saga för imorgon börjar vi på LUGNET! Shit, rätt sjukt att dagen man längtat efter så länge äntligen är här, och det kommer bli asbra åh(L) Så det ser vi fram emot!

Gårdagen spenderades ju först på teater, det var faktiskt rätt bra fast jag satt mest och skrattade åt människorna runt omkring, dom hade nå grej för småbarn så dom fick bli målade som troll och jag trodde dom var apor........ och sen var det en unge som frågade sin mamma;
"mamma, hur länge har den här teatern funnits?"
"ja den är ju från 1600 talet så det är ju 400 år sen!"
"åh.. men då fanns ju du!"

hahahah gissa om jag dog liksom? så gulligt haha..
sen när jag kommit hem åkte jag vidare till Cornelia där det var fullt hus. Nja, men nästan haha (: och trevligt var det! Sen vid halv 5 imorse åkte jag hem och dunsade i säng direkt. Men det var en grymt bra dag! (:

förresten, jag drömde inatt att jag blev brunett så när jag vaknade hoppade jag upp ur sängen och skrek "NEEEEEEEEEEEJ!!!" och direkt kollade in i spegeln, men jag var fortfarande lika gul i håret så jag pustade ut! inge brunett här inte på ett tag!







men nu ska jag fixa med annat, ha det bäst!
pusstjao'

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0