Mp1a

yessss folks, that's my new class!
Skolan alltså.. Klassen var inte som jag väntat mig, trodde det skulle vara sjukt många depp-fail-emos, fjortisar osv men det var fanimej inte det alltså! awesome typ! dock är dom flesta rätt tillbakadragna och tysta, vilket är jävligt tråkigt med tanke på att jag å saga talar ihjäl oss typ. men har på bara dessa två dagar lärt känna lite nytt folk och det känns asbra (: förresten så kliver jag folk på fötterna hela tiden, va är det om liksom? jävla stortå....

up next blir att checka lite spelningar fram över å sen blir det stallet. Blir ingen ridning idag men måste ändå upp och fixa åt billy med tanke på att han har stått inne inatt och fått nya skor på fötterna imorse. kalasbra! Men ha det bäst så länge!






perfection


/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0