oj hoppla

äre jag som är för lat för att dra arslet till datorn och blogga lite eller va? klockan är typ fyra och jag har setat och blängt på datorn som om jag förväntar mig att den ska ge mig en käftsmäll och be mig å rycka upp mig lite. så nu gör jag fanimej slag i saken och bloggar lite innan jag börjar bli tokig på riktigt.

så, vad har jag gjort idag då? förutom att jag har kollat på film(karate kid, riktigt bra faktiskt!) och legat ute i hängmattan å degat med en bok, så.. ingenting. Och perra klagar på att jag är slö, jag fattar inte varför men mamma håller bara med. jävligt kul!

ikväll ska vi till nån teater grej och jag följde med bara för att namnet var så sött. Trollbröllop, hihi. låter skitbusigt ju! får se vad det är för nåt, ser framför mig hur jag sitter där med massa småbarn.. äh, jag är ju inte vuxen jag heller så whatever..!

nu ska jag äta, jag håller på att hungra sönder och min mage skriker på mig.
ha det bäst!


jajjemen, gamla bilder 4 the win!
förresten så börjar skolan om 2 dagar, det kommer bli ASBRA. lugnet (L)

/ aPersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0