kvällningen

jahapp, då var man hemma från stallet. fyfan vilket helvete det har varit idag säger jag bara! vill aldrig mer ha den här dagen, usch.. :( fast tycker synd om moa som fått lov att stå ut med mitt humör idag haha, förlåt!

imorgon är en ny dag vilket betyder nya tag. och nya tag blir detnog antagligen med tanke på morgondagens händelser. Men dom får ni veta imorgon eller nåt, annars blir det ett jävla liv från vissa håll, och det ärde sista jag behöver nu....

nu ska lilla-emo-jag käka och sen tänker jag sjunka ner i sängen å sova bort det resterande av kvällen. Har även vissa saker att tänka över, men orkar inte med det nu. mitt huvud är redan full av förvirrade tankar å ja vetifan hur jag ska slå bort dom. Men den dagen kommer väl.
nu blire att fortsätta dunka musik en stund och fundera över va jag ska göra med min emoblogg :) ha det bäst ppl's!


there's a dream.. and it starts here!

/ aPersson


Kommentarer
Postat av: moasöderlind

Ja fyfan jag dog nästan för att du var så dryg!;o



Haha nejdå... du var väll typ lika galen som vanlig, fasst ah lite surig var du kanske;-D

mot alibaba...

2010-12-14 @ 18:18:44
URL: http://moaasoderlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0