Sjuker uppdaterar

Hej!
Idag är jag hemma från skolan, har nå fel på magen så det känns som att nån liten sak sitter i magen och drar i tarmarna typ, mysigt.. Hade även migrän så det bara skrek om det imorse, kul dag? NEJ. Men jag fick muffins nyss så mår lite bättre iallafall.. Haha..

Igår hade jag fullt upp hela dagen, så det blev ingen bloggning. Började med en långdag i skolan (hatar måndagar!) så gick från halv nio till tre, sen gick jag och Emma hem till mig och käkade lite. Efter det åkte vi till sta'n med mamma och kollade om min balklänning var kvar, OCH DET VAR DEN! Så nu är den reserverad och den är såå min, haha :-) Sen traskade vi till djuraffären och jag kollade på akvarium och fiskar, kanske inte sagt att jag med mina galna ideér ska köpa firrar?! Haha, Emma tyckte jag skulle köpa nemo och doris, men dom lever ju i saltvatten så dom skulle troligtvis inte trivas i kranvatten.. Skämt åsido, hittade faktiskt några fräna fiskar som ska bli inneboende hos mig hähä! Efter att vi kollat runt en stund så kom perra så jag, mamma, perra och fredrik åkte till leksand och kollade på hockey! Leksand-Almtuna stod på spelschemat och det var en riktigt grym match måste jag säga! Men det slutade iallafall 3-2 till kämparna, så det var ju ett stort plus! Och sen när vi väl var hemma igen så tog jag ut Loke på en kvällspromenix runt hela Kvarsveden och Lergärdet, så motion fick vi så det hette duga. Iallafall jag, Loke hade nog gärna gått fyra timmar till, haha. Menmen, härligt med liten frisk luft :-)

Idag ska jag bara ta det lugnt typ, har varken ork eller lust till något. Men ni andra får ha en bra dag, hejdå :-)

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0