Söndagsmys

Halloj!
Har varit i stallet idag och ridit ut i det underbara vädret, har ju saknat billybus något enormt så det var riktigt härligt att vara tillbaka på "hemmaplan" igen!
Har även handlat lite med Emma, hon var gullig och gav mig en såndär ask med chokladformade hjärtan så då köpte jag en sån till henne också, sen köpte vi även massvis med daimtårtor och kindermaxi eller vad det heter, haha! Hyrde även film, denna gång blev det The ugly truth med Gerard Butler (HOTTIEHOTTIE) så det ska bli trevligt med lite filmkväll nu i slutet av helgen! Imorgon har vi friluftsdag i plättis, så har även köpt en pulka haha :-) Jag och Emma har en varsin snorgrön, så det kommer bli riktigt hett!

Nu ska jag duscha, vi höres imöra :-)))))))))))))


SÖT.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0