en pigg natt

klockan är närapå halv 3 och jag har konstanterat att jag är alldeles för pigg för att sova. En sömnlös natt som jag hade tänkt spendera med en bok för att fördriva tiden, men istället gör jag bort mig. På Riktigt. Inte bara någon dum "blondin-händelse" utan verkligen verkligen gjort bort mig.......... Och jäsiken vad jag skäms.. Andra skulle skratta åt det men inte jag, jag känner mig som världens hemskaste människa även om det inte var "värsta grejen" direkt. En typisk sak jag inte kommer förlåta mig själv för, varför ska allt hända mig?!

Nej jag vill inte säga till alla vad som hänt för då skäms jag ännu mer xD Men nu sitter jag mest och skrattar lite smått åt det, imorgon kommer jag garva åt det. Jag tar det helst face-to-face om någon skulle vara så nyfiken att den vill veta.
Haha, ujuj.

bjuder på en gammal bild på mig som brunett för att få mig att kunna skämmas över något annat.. haha



och marcus, svara det är ju nödsituation!!!!


keep cool!

/ A

Kommentarer
Postat av: Ma

Ja, klappa en filt istället för en katt är väl som att pussa ... och tro att det är samma katt??

Vilket chock!

2010-01-05 @ 00:26:00
Postat av: Amanda

Hahaha jaja ;-)

2010-01-05 @ 00:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0