fullt upp, hujedamig.

Halloj bloggen!
Händelserika dagar har farit förbi, vilket resulterade i den dåliga uppdateringen!
Kan ju börja med tisdagen, igår alltså. Var ju på kören och provade för första gången, var ju lite av en besvikelse faktiskt. Att sjunga psalmer om jesus och "länge leve livet" är ju inte riktigt vad jag föredrar, men visst lät det ju bra trots allt. Det fräna med kören är att det är grabbar med och sjunger, tenorer och basar, sjukt coolt ju! Haha :-)

Idag var det skola som vanligt, dagen flög förbi kändes det som! Men jag klagar inte, haha! Kom på hur mycket vi har att göra i skolan, så nästa vecka blir det inga bokningar för någon, utan bara en vecka full av plugg! Kan faktiskt behövas, har saker att göra.
Efter skolan gick jag på informationsmöte om Trysil, ska dit med några i skolan i april! Kommer blir sjukt kul ju, haha! :-D jag och Emma i backen, kan inte bli bättre! Haha ;-)

Nu ska jag duscha, dricka kaffe och ringa käre marcus. Livet rullar!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0