helt tom i huvudet

Jag är trött, känner hur träningsvärken i sakta mak kommer och har precis pratat med mattsson om no provet imorgon. Jag ska göra det nästa vecka, allt annat skolarbete har kommit i vägen. Tur att mattsson är en snäll busfirre.

Friskis tog hårt på krafterna idag, men det är det värt. Träna är roligt när man väl kommer igång, och jag längtar som en tok tills sommaren är här och man kan gå ut och springa, cykla, simma o.s.v. Grymt härligt, med Loke och musik som ända sällskap runt en öde sjö. Hur underbart som helst!
Har kollat priser på terminskort på friskis, och det var faktiskt inte så dyrt som jag trodde det skulle vara. Och på det kortet jag funderar på ingår jympa(det jag håller på med nu) spinning och gym! Jag som faktiskt tänkt gymma lite, blir ju hur bra som helst! Kalas!

Justeja, jag klippte mig ju idag också. Blev nöjd som vanligt, klippte mig likadant som jag alltid gjort eftersom att jag trivs i den frillan, haha. Fast jag hade tänkt börja med hellugg nu, får se hur länge jag håller det. :-]

Nu ska jag sova, trötter säger tack och adjö för denna dag!
Hejdå!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0