Jag lever!

Hej alla!
Tänkte bara berätta för er att jag lever och mår toppen! Haha, som sagt det här med uppdateringen, tiden rinner ut i sanden känns det som. Och mitt liv går ju före bloggen, som ni nog förstår nu.

Jag vaknade för bara någon timme sen och har precis fått i mig frukost, sen blir det att fara vidare till Billy :-) Känns som att det var evigheter sen jag var där fast det bara var i förrgår, haha. Men klart man saknar sin bebis, han är ju en stor del av mitt liv :-) Och dessutom så är vi grymt taggade på att börja tävla igen, så idag blir det hårdträning som står på schemat!

Nu ska jag göra mig iordning, försöka få in i huvudet att skolan börjar på tisdag :-( Ha det bäst!

/ A

Kommentarer
Postat av: Ma

har saknat dig på bloggen

2010-01-10 @ 22:25:33
Postat av: Amanda

now I'm back

2010-01-11 @ 00:23:11
Postat av: Pa

låter bra de dotra min

kram

2010-01-11 @ 17:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0