lååååång dag

Hej bloggen!
Har inte bloggat sen förrgår, har knappt haft varken ork eller tid, men kan ju berätta lite vad som hänt dom här två dagarna. Inte för att det är något jättespeciellt, men iallafall, lite kortfattat.
Igår började jag dagen som vanligt med skolan, vi hade styrka- och konditionsövningar på idrotten och typ hela klassen låg på marken och kippade efter andan. Jag tyckte övningen var rolig, springa och slänga sig över plintar och bommar, skitkul haha! :-) Efter skolan åkte jag till stallet och red lektion. Gick hyffsat bra, är inte onöjd iallafall! Charlotte tyckte Billy såg snygg ut i galoppen för att han blev så kort i kroppen, och det är ju positivt :-) Mamma berättade om en kollega som skulle sälja täcken, så han ska nog få ett eller flera nya täcken av mig, haha :-) men det är det värt, eftersom "charlotte river sönder täckerna" haha ;-) Efter stallet åkte jag hem till far min och var där över natten, dock var det så jäkla varmt i härbre så det tog flera timmar innan jag somnade, även fast jag var hur trött som helst! Drygt, hatar sånt. Men kvällen tillbringades med Chanelle och Malin och vi kikade på film. Kommer inte ihåg vad nån av filmerna hette, har ju iq som en guldfisk. Iallafall så var tydligen en av filmerna både verklighetsbaserad och utsedd till världens läskigaste film, men jag är ju lika tråkig som alltid och fattade noll av filmen. Så kul är jag!
Idag vaknade jag klockan 7 (?!) och så glodde jag på tv tills väckarklockan ringde, haha. Skänkte 50 spänn till dom drabbade i Haiti också, verkligen värt! Sen käkade jag frukost och allt annat man gör på morgonen, sen åkte jag och Niklas till Borlänge igen och bytte om till utekläder, sen blev det en heldag i Plättis med släkt och, framför allt, födelsedagsbarnet Mormor! Haha, mycket trevlig dag! Den slutade med fika och prat, och nu sitter jag här och har tråkigt. Men då är det ju tur(?) att min kära skola har gett mig läxor, för läxor har jag ju typ aldrig....... Nu ska jag skriva klart den sista reflektionen och sen även skriva lite i svenskan. Eventuellt blir det lite matte och så måste jag ju plugga no. Hujedamig.

Antar att ingen orkade läsa? Haha, äh skitsamma :-)
Bloggar mer imorgon!
Hejdå

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0