lite smått rubrikslös

hej bloggen!
Sitter i telefon med osociala Marcus som bara tänker nörda guitar hero hela kvällen, dissarN där! Och han klagar på att jag är osocial, jo tjena....

Idag var det iallafall första dagen i skolan, lika tråkigt som alltid. Och det händer något konstigt med mina ögon så fort jag kliver in i skolan, jag är nog allergisk mot skolan, syyyyyyyndddd........ ;-) Haha.
äh, efteråt var jag med Saga en stund, och sen kom Emma. Hyfsad dag var det, förutom att jag är sjukt trött! En viss överdrivet pigg Amanda sov en timme inatt, suck. Hatar sånt :-(

Nu ska jag få Marcus att bli lite mer social, annars tycker jag att han är lite vrång.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0