Nyårsdagen vs Dagen-efter-nyår

Hellu!
Min nyår spenderades som sagt med Alfred, och det var toppen! Mina blåa byxor visade sig vara vita efter tolvslaget och då gick vi hem och skålade! Film blev det att kolla på också, och med våran fantasi och sjukt grymma humor så blev det Mr.Beans semester! Skrattade så mycket att jag hatade den, en typiskt underbar film som man inte kan annat än störa sig på, haha. Men det var inte den enda filmen vi såg. Vi kikade även på Mr. and Mrs. Smith, har faktiskt aldrig sett den men gillade den skarpt! Och idag på "morgonen" (okej, vi var nyvakna men klockan var runt 15.30?) kollade vi på mio min mio, hahah. Har inte sett den på hundra år, så vi kollade, mindes tillbaka till dom bättre tiderna och bara njöt. Astrid Lindgren är ju faktiskt en riktigt bra producent/författare/regissör m.m, så why not? :-)

Och som lite "no shit?" på traven kan jag ju berätta att jag är sjukt shoppingsugen. Hujedamig. Ska ta mig en trip till kupolen snarast möjligt, vill fylla på min redan fulla garderob. :-)
Äh, nu ska jag göra något annat. Jag ska nog sova, ska släppa ut pållarna imorgon bitti. Sen blir det hockey som gäller! WOHO!

Gott nytt år
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0