solig söndag

Även denna dag är tråkiga Borlänge upplyst av en stor fet sol. Jag klagar inte!

Klev upp klockan 7 idag, bytte om till stallkläder och for iväg till stallet för att släppa ut hästarna och mocka lite snabbt, sen åkte jag hem och duschade för att sedan dra på mig andra kläder och åka till kupolen och köpa en jacka. Efter det åkte jag hem och käkade frukost (lite omvänt där) och läste Michael Jacksons självbiografi. Grymt bra och läsvärd! En ganska fullsmäckad dag hittills och än är den inte slut. Nu väntar jag på att Emma ska komma förbi och hämta upp mig, sen ska vi til stallet (igen!) och denna gång för att rida! En ridtur i detta soliga väder är ju fina fisken, men att det är kallt kan vi ju diskutera.. Iallafall, efter stallet ska jag hem och byta om, sen ska jag åka till friskis och träna lite! Hujedamig, väldigt osammanhängande text, men jag är för ivrig för att orka ändra ord osv.
Jag ska fortsätta läsa lite, så vi höres nog senare mot kvällen när jag är hemma från allt!

Hejdå!
/ A

Kommentarer
Postat av: Ma

Stall x 2 (mocka, släppa ut 8 hästar med vintertäcke, tillbaka för att rida), ny jacka (snygg) och afrodans...

Lova att du tar en dag i pyjamas snart och vilar lite också!

Kanska du behöver en vecka i Björnrike med film, böcker, sällskapsspel och slalom...

2010-02-01 @ 02:19:51
Postat av: Amanda

Fart och fläckt ska det vara innan det är dags för vila och semester!

2010-02-01 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0