Superbus&Asbus

Idag har jag varit med världens bästa Stina! Var lika roligt som alltid, blev en hel del tjejsnack och mat! Inte helt fel. Vi var även ner till kupolen en vända och jag införskaffade mig en tröja, ett par skor och en till rosett till håret, lite impulshandling sådär. Inte shoppat på ett jävligt bra tag, så det var på tiden!

Eftersom dumma jag inte tog några bilder idag så får ni såna där "finfina" bra-cam-kvalitéts-bilder på mig denna mörka torsdagskväll.


jag körde på rosa idag O M G .




randiga strumpor är grejen, hajar ni?!


kissie?





haha..

/ A

Kommentarer
Postat av: stina aka affe

DET VAR AAAAAZUM! mat <3

tittade på bilderna och fick lust

att påminna dig om hur stilig du är gurrafirren :-)

RÅÅÅÅÅÅÅWSAaaaaaH

2010-01-28 @ 21:20:32
URL: http://stinathiele.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh man tackar käre Alfred!

Dags att hitta på något snart igen tycker jag, vi måste ju planera vår film också! Haha, kommer bli askalas!

2010-01-29 @ 17:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0