11:46 onsdag

Godmorgon! Har setat uppe ett tag och checkat fejjan och lite annat stuff, sen ska jag göra mig klar för avfärd mot bättre tider! Det blir örebro, norge etc. Sen får vi se vart resan bär! Ska bli jäkligt skönt att komma bort från Borlänge ett tag med tanke på att det verkligen aldrig händer någonting här. P&L är ett undantag. Men annars är det helt dött, inte en jävel som rör sig ute.

Gårdagens kväll spenderades med Linda och Cornelia, vi kollade på american pie och bara tog det lugnt, sen åkte vi till donken en vända och slängde i oss nåt. Sen åkte vi hem till mig och gjorde knappt nånting, och när Cornelia åkte hem så gick jag och linda ut för att kolla om det kanske fanns nånstans man kunde gå, men int fan gjorde det det. Tråkiga stad alltså.
Gaddade även lite igår, det var askul och man blev helt paralyserad av det man höll på mig hahah! Full koncentration, och det var faktiskt inte så svårt. Med lite mer lära och utbildning sitter det där som fisken i vattnet, kalasbra!

Men nu ska jag käka frukost och fixa med annat, ni får två bilder på min fyllekatt så länge som June skickade.




ah, söt..

Ha det bäst, så hörs vi på fredag nästa vecka om jag inte får tillgång till en dator!
Pusstjao'

/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: Staffan

Nej, inte ska du väl tycka så om fiiina Borlänge, det finns ju massor av... Eller åtminstone... Ja, alltså, man kan ju alltid... Eh? Nå, egentligen ahr jag en fråga: har du tid/lust/möjlighet att pimpa min blogg? Har ju tänkt byta namn, och utseendet är i minst lika stort behov av att snyggas till. Men jag har ju noll koll på hur man gör.

Ha det!

2010-07-23 @ 13:29:15
URL: http://sporre.blogg.se/
Postat av: Staffan

Öh, just det, varför får jag inte vara med i länklistan? Är det en åldersgräns?

2010-07-23 @ 13:32:48
URL: http://sporre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0