Bilderna från tävlingen

Här kommer bilderna! Observera bara att jag inte har någon värsting-kamera så bilderna är lite som dom är. och jag har beskärt och zoomat in genom ps så dom blev lite suddigare än på orginal bilderna. Menmen, här kommer dom!






tog kort på hindrerna först för dom var sjukt grymma och banan såg ut att vara hur kul som helst att hoppa, fick även med lite av landskapet bakom och det var jävligt vackert. Verkligen handen i handsken att få ha sin häst där!


såå fina!













det var dom bästa bilderna, annars är det mest hinder och människor i vägen.. Men det var en jättebra dag och det var sjukt kul att kolla (: Riktigt fina hästar fanns det också!

Ha det bäst!
/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jättekul att du var med till vackra "Värmland"

Försökte visa dig Karlstad men det var inte det lättaste då regnet bara öste ner, synd! ;) Vi får göra om turen när det är fint väder,, :) Vackra kort har du tagit oxå,, roligt att se "dotera" o Gollen tävla.



Ha det bästast tills vi ses igen Manda,

bamsekram

2010-07-21 @ 20:24:36
Postat av: Chanelle

Tack för att du fotade! Det var två andra kort jag gärna skulle vilja ha också om det vore k. skoj att du följde med! puss, love! <3

2010-07-25 @ 00:16:56
URL: http://gustafssonsryttare.blogg.se/
Postat av: ellen

hej min vän :)

2010-07-28 @ 20:46:15
URL: http://igottrouble.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0