:[

jag kan inte prata eller svälja, jag är så jäkla hungrig så jag tror jag klöser på väggarna snart och jag vill spela gitarr och SJUNGA men int fan går det för min hals demonstrerar. Morfar fyller år idag och det är tänkt att det skulle vara tacos där, men medans alla sitter och mumsar får jag dricka ett glas vatten och försöka bli mätt, alltså åh KAN DET INTE HA GÅTT 3 VECKOR NU?!??!?!?!  Dessutom äre dc nästa vecka och jag ska fanimej gå dit och kolla läget, orkar inte ligga hemma och ruttna som ett lik. nefan, nu får jag snart nog av min jävla hals!!!

ja, jag är arg. :(

Kommentarer
Postat av: Urmodern

Fan, vad du svär!

2010-07-07 @ 14:47:23
Postat av: Anonym

Ibland behöver man svära av sig lite o inte bara säga skjutsningen oxå

Ta hand om dig tjejen...

2010-07-08 @ 07:51:01
Postat av: Anonym

när man är i denna situation får man svära!!!

2010-07-09 @ 14:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0