från nästan 40 graders värme till..

..det här




hur tänkte vädret nu må tro???

rätt trevligt att jag satt ute och solade och sen drog in för att ta nåt att dricka, sen när jag kommer ut äre helt pissblött överallt å regnet öser ner. Jamen det var ju jävligt kul. Tackar som fan, vädret.

För övrigt har jag hunnit ner en vända på dc idag också, fick höra att min kusin skulle spela idag igen så jag hängde med mor ner och kikade. Dock ingen vidare tur nu heller, men äsch. Det blir bättre tider. Sen fick jag fika och världens humörsvängning, så efter det har jag gått omkring och surat. Toppen!
Nu på kvällen har det åskat och dundrat på som bara den, så jag har inte haft någon möjlighet att dra in på datorn eller checka tv,n, så jag har ritat hela kvällen. Haha, rätt bra att man kan fördriva tiden med nånting :D

Nefan, det finns choklad i kylen och jag hör hur den ropar efter mig. Dags att tagga!
Ha det bäst!

/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: Urmodern

Jaha ja, det kanske börjar bli dags för den där Max-burgaren snart. Kram o kram!

2010-07-14 @ 07:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0