Gårdagen

EMMA FYLLDE 16 IGÅR! Det firades först på Sunnanö med Cornelia och Linda, sen for vi vidare till Emmas systers lägenhet och där spelade vi 'med andra ord' och skrattade nästan ihjäl oss när Cornelia sa att Bamse käkar torrfoder.. Lättroade tjejer, jomen visst. Räddaren i nöden (bokstavligt talat) var jag ju också, när allihop nästan höll på att göra på sig, tur nog är inte jag så blyg när det gäller att knacka dörr så jag plingade på hos grannen och frågade glatt om inte han hade lite toapapper som jag kunde få, och visst fan fick jag det. Det var ju jävligt roligt att killen som öppnade var typ den snyggaste jag sett på länge, och jävlar vilka armar!!!!11 hahah, jag fick mitt toapapper iallafall, sen åkte vi till statoil och käkade french hotdog, och jag och Cornelia kom överens om att dom borde fan få pris för sina hotdogs alltså. Sjukt goda, skulle kunna leva på dom haha! Kvällen var hur bra som helst, sen åkte jag och Emma hem till mig och slocknade. Riktigt bra kväll!

Tog inga bilder för (klantarsel som man är) så glömde man väl den som vanligt.. Kul!


födelsedagsbarnet herself! <3

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0