jag är HUNGRIG.

Godmorgon!
Som sagt, rubriken står för allt just nu. Jag är så inåthelvete hungrig så jag skulle kunna sluka en elefant om jag fick chansen. Men problemet är min hals. Jag får bara äta rinnande eller KALL mjuk mat. Och glass. Så nu till frukost blir det yoghurt och näringsdryck, till lunch blir det glass och till kvällen blir det fruktsoppa och näringsdryck. Haha, låter som jag håller på att tokbanta eller nåt, men det är då raka motsattsen mot hur det är. Jag är sjukt sugen på köttbullar (??) och det är jäkligt märkligt med tanke på att jag hatar köttbullar ;s Haha, så galet kan det bli! Nu ska jag glo på tv, checka fbook och käka frulle. Ha det bäst!


<3

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0