kvällskvisten

Har ätit min första geisha på typ 2 månader idag, och jag svär, så god har fan aldrig en geisha varit. Den smakade himmel, jag lovar.
Har varit eldvakt eller va det nu hette, jag tyckte det lät märkligt med tanke på att en eld kan ju inte direkt få ben och bara springa iväg, men jag skulle iallafall hålla koll på den och det gjorde jag. Dock blev jag rastlös så nu har jag en hel hög med helt meningslösa videoklipp som jag har spelat in, haha :]


jadu.. han har lärt sig att le på kort iallafall..






den där filuren utförde lite rajtantajtan på sig själv, (och om ni inte tror det så har jag faktiskt film på det med hoho)

jovars, så kan det gå när inte haspen är på :D
nu ska jag ut, känns som att magen kurrar efter lite lax and potatooooo.
Ha det bäst
pusstjao'

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0