Med kaffet i handen och pennan skrapandes mot ritblocket..

..så sitter man återigen här vid Carinas dator och bjuder på lite uppdatering. Dagarna efter senaste inlägget har det knappt hänt något alls, vädret har varit dåligt och regnet har bara öst ner, vilket har resulterat i hurtighet-slöhet = 0-1. Men nu är mamma och Perra ute med Loke och traskar runt i skogen och Carina är hos grannen så jag är helt själv och tänkte ta tillfället i akt att försöka fixa och skissa lite på tatueringar som folk vill ha. Telefonen har durrat konstant nu ett tag med ideér och önskningar på gaddningar, så vad kan vara ett bättre tillfälle än när man är ensam och inte en kotte stör? Så det är alltså vad jag håller på med nu, ritar lite och klurar lite på detaljer i bilderna. Hur gött som helst.

Imorgon far kosan vidare mot Olso, det blir att hälsa på Jonna och Jocke, men även att få lite tid till att upptäcka Norges huvudstad ännu en gång. Senaste gången jag var där var 2003, så det känns som att det kanske är dags att åka dit och kolla lite. Sen ska det ju förstårs bli jätte kul att träffa de båda igen eftersom det var ett tag sen sist! (:

Dagens lilla shopping bestod av en plattång, jag är supernöjd!
Nu kallar pennan på mig, pusshej så länge!

Dagens låt också, lyssna och bara njut :


/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0