@ örebro/klunkis

Halloj!
Fick låna Carinas laptop, så nu sitter jag här och precis som lovat så får ni lite uppdatering nu när jag ändå har en dator att blogga från! Dessa dagar har varit lugna med lite shopping och annat pyssel, har bland annat fått beställningar på tatueringar och skissat på några tattooideér. Det känns helt grymt att folk har ett sådant förtroende för mig, och att dom går med på att låta mig gadda dom även fast jag säger att jag är ny och att det isåfall anses som träning för min del. Dock tar jag betalt för en liten summa med tanke på att färg och hygienartiklar kostar, men det ligger på omkring 150.- Men det är hur kul som helst iallafall!

Vi har varit en sväng på IKEA, och jag måste då erkänna att det är rätt tråkigt att springa omkring där. Men jag fick med mig en ny kudde och galgar, det var det enda jag behövde fast mamma försökte få mig att komma på om jag kanske ville ha en fåtölj eller nåt till mitt rum men det kändes inte som något behov för min del just nu. Har knappt nå plats, men jag funderar på att eventuellt tapetsera om och fixa nytt i rummet i framtiden. Tycker det kan behöva rustas upp lite, men det får isåfall vänta ett tag med tanke på att jag inte kan göra det själv eller att vårt hus inte är riktigt klart ännu.
Har även varit på mariebergs och där köptes det bara underkläder för jag hade inga pengar med mig och så kanske man ändå inte ska göra slut på allt innan resan ens börjat? Ska ju till oslo och hälsa på Jonna och Jocke också, ska bli skitkul att se hur dom bor och själv få uppleva norge luften ett tag. Var sjukt längesen man var där senast så det kanske är behövligt, vad vet jag..
När vi ändå var i farten med att kika runt i affärer beslöt vi oss för att åka till Hööks och kolla, och där kom jag ifrån med nya skor, tyglar och dressyrhandskar (ja, jag vet att jag är en hoppmänniska, men vafan, dom där handskarna satt sjukt bra och man fick asbra tag i tyglarna med dom så dom får fan duga) och allt för ett hur bra pris som helst! Hittade även en jacka till vintern men den får vänta med att bli köpt ett tag till. Vi kommer ändå ha vägarna förbi i sommar (:

Jadu, detta var nog allt för nu. Och juste, som ett svar till Staffan som kommenterade inlägget under; Självklart kan jag hjälpa dig med bloggen och din länkning kommer upp NU! :-D

Nu ska jag fixa med annat, semester betyder faktiskt inte tid med datorn..!
Pusshejs
/ aPersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0