soliga hälsningar från varma norge

Haaaaaaalllå!
Sitter här och dricker nån äpple å druv dricka, vetifan va det är för nåt men jävlar i min lilla låda va gott det är. Tänkte att ni ville veta det först och främst så ni vet redan nu att den här texten kan ni stoppa i eran brybox, om ni ens läser. Men äsch :D

Har trallat runt på stan idag, hittat mycket konstiga kläder som föll mig alldeles förträffligt i smaken, dock köpte jag inget. Kände ingen lust å slösa pengar idag, antar att det är nå fel på mig. Monki, weekday, bikbok.. u name it! Äsch, om int annat finns det ju alltid i Stockholm!
Har kommit på en sak angående modet här i Olso (eller norge överhuvudtaget?), om ni tycker att det är snyggt med trashiga jeansshorts med ett par överdrivet färglada springskor eller om ni tycker om höga mjukisbrallor som slutar i armhålorna, ja då är detta land något för er käre vänner! Guldigt blandat med lite leopard är ju också rätt inne här har jag märkt, jisses alltså. fast å andra sidan måste jag dissa sveriges mode också, jag är nog den enda som inte gillar tröjor med puffärmar och kjolar som sitter under mungipan. Kanske anledningen till min sunkiga soft stil? Hahah, så måste det vara.

Nu ska jag checka fejjan och sen ska jag iväg och käka på jonnas resturang och senare blir det att dricka lite gott när hon har slutat! Jappsi, det är min kväll för idag. 2 dagar kvar till hemfärd också, jag längtar INTE. fast det är ju ioförsig classic car week, så det blir nog eventuellt att spendera tid i rättvik!
Såja, ni får ha det så gött sverige-bor!

puss å hej
leverpastej. (men shit, är jag 7 år eller?)

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0