tänkte bara säga att jag lever!

Men jisses vilka fullsmäckade dagar det har varit!
Detta har hänt;

- Peace&Love in town!
- jag har kommit in på alla mina gymnasieval *duktigt*
- mamma har brutit lilltån
- jag har blivit opererad
- jag har haft sightseen i Borlänge med nån stockholmare
- allt har varit UNDERBART.

Såja, lite kortfattat sådär! P'n'L var hur grymt som helst som vanligt, bästa var Billy Talent som gjorde en kanon spelning och var hur underbara som helst live, längst fram stod jag såklart (: Och angående gymnasie så är det fortfarande LUGNET som ligger överst på listan, helt sjukt vilken bra skola det verkar vara.
Mamma dängde lilltån i nån pall (haha?) så lilltån pekade rätt ut åt sidan och blev skitstor, och jag har fått mina halsmandlar bort opererade. Så just nu sitter jag och hostar lite och spottar blod, rätt mysigt.... Tur mamma har fyllt hela frysen med glass så jag överlever (: Stockholmaren var faschinerad (stavning my ass alltså) över lilla Borlänge och berättade hela tiden om livet in tha huvudstad, jag nickade glatt och brydde mig egentligen inte alls haha. Så kul är jag.

Det sjuka med det hela är att jag har inte tagit några bilder alls. Bara på Mika och Tomas Di Leva på P&L hahah, sen har kameran fått vila hemma. Rätt sjukt med tanke på att jag skaffade kamerajäveln för att kunna ha den till p&l, men sen var jag för lat för att ens använda den.. Haha, jag och tekniska små prylar alltså.
Nu ska jag kika på lite kläder på internet, är sjukt sugen på lite nytt. Hörs sen!


en bild från midsommar hahah, jag var rätt seriös då (y'

Pusstjao'
/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0