dagen

Idag har det regnat och varit pissigt väder som bara den, men jag har varit hur j*vla glad som helst så jag klagar inte. (:
Har varit ute med hunden och gått runt älven, efter halva vägen fick jag ont i fötterna så nu värker det som 17 och jag typ orkar inte gå, så jälla nice. Sen blev det stallet, det var ridskoleavslutning och jag sprang omkring med mitt kaffe och bara var i vägen hela tiden, rätt chill det med. Nu får vi se vad kvällen har att erbjuda, jag har mina små planer. <:
Imorgon kommer Stina hit och jag har inte träffat henne på aslänge så det ska bli toppen. Saknar henne (:

Nu ska jag göra annat, ha det bäst!



/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: jenniifer - fotografi

sv. åh tack! :D

2010-06-19 @ 21:51:17
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0