here we go

okej, det har hänt en jäääääkla massa så har inte haft tid att blogga. Allt från polis och en stulen bil till bal, så ja, ni fattar nog.
Det där med den stulna bilen är en helt vrickad historia, orkar inte skriva den. Men det slutade bra iallafall, och det är ju huvudsaken.
Balen var hur underbar som helst, höjdpunkten var utan tvekan att gå på röda mattan med allas uppmärksamhet riktad mot en. Min klänning satt skitbra, nästan så den var liiiite för stor men det gör ju inte så mycket. Den satt där den ska och det känns ju bra haha B-] Det bjöds på mat och dans, buggtävling och liveband. Riktigt trevligt, vill ha bal igen haha! Och det kommer ju sista året på gymnasiet, så jag har ju något att se fram emot :]
STINA fyllde också år igår, 16 år blev hon och det är fanimej värt ett STORT FET GRATTIS. Inte alla som får gå på röda mattan när dom fyller år liksom, fräääääänt yeah. dessutom ägde vi ut alla på dansgolvet på balen, hähähaha. eller ne.

Det kommer bilder sen från dessa dagar, nu tänkte jag vara så tråkig och skriva nåt som ni kan lägga i era bryboxar. HÄR ÄR MINA BETYG, wöööööw.

Språk


Svenska: VG


Engelska: VG


Tyska: VG




No


Biologi: VG


Fysik: G


Kemi: G


Teknik: G




So


Geografi: VG


Historia: MVG


Religion: VG


Samhällskundskap: VG




Slöjd: MVG


Bild: G


Hemkunskap: G


Idrott: G


Matte: G


Musik: VG


rätt chill ändå, 230 poäng sådär. tjänade ju 1400 på det, så why not? ;)

nu blire annat, ikväll ska jag dra ut med tjejerna. Hejdå!

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0