söndag igen

känns som att det har varit söndag hela veckan, haha :0

Blev inge bloggande igår, hade tidsbrist så då fick det vara. Var iallafall med Stina somsagt, och vi skulle tälta men det slutade med att vi låg helt döda i soffan och kollade på film istället med kladdkaka, det var ju rätt trevligt det med :] Och imorse när jag vaknade så hade stina plockat fram frukost och varit ut i garaget med sovsäck och grejer, så det där med "känn dig som hemma" har hon tagit åt sig av haha ;) men det är ju bra det! (: Dessutom hade hon plockat ner tältet, helt ensam den stackarn medans jag låg och sov, va snäll jag är. Hahah ):

Snart kommer min kusin hit, hon ska sova här så det blir väl att kolla på film med henne ikväll också :) Men nu ska jag fixa kaffe och knarka det en stund, ha det bäst!


rätt snyggt att ringpiercingen ligger på sneddan, men vafan.

/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: stina aka affe

hahaha jag är en aktiv hemmafru :D

2010-06-20 @ 21:45:47
URL: http://stinathiele.blogg.se/
Postat av: Erik

shit va du e snygg ;) kan man få ditt nr? :)

2010-06-21 @ 00:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0