tisdag

Idag har det varit en sjuuukt härligt dag, har varit i Tansen hela dagen och solat och umgåtts med mamma och Loke, underbart väder har det också varit så det kunde inte bli bättre! Har knappt nånting att säga om denna dag förutom att den var grymt bra, så jag ska slänga upp lite bilder istället. Tog faktiskt med mig kameran idag så jag känner mig duktig hahah B-)


min fina


mamma å loken


jag var lika söt och seriös som alltid, hahah eh.....


sen blidde det bad



vi träffade en jävligt cool båtchaffis eller nåt. fast ne ehehehHEhe. men bicepsen är inte å leka med!






min "söta" vovve får avsluta allt

nu blir det att åka hem till Linda och va med henne och Cornelia, sen dyker det väl upp nån mer. Bra avslut på en bra dag =)

pusshejssss.

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0