torsdag

Halloj, har inte skrivit på ett tag som ni nog märkt, har haft en slags bloggtorka eller nåt. Tycker det är skit tråkigt att blogga när man inte har någon fungerande sladd till kameran, så det blir inga bilder. Men snart blir det ändring på det, för så fort mamma vaknat tänkte jag dra med henne till nån affär och köpa en kamera, jag håller seriöst på att få psykbryt haha! Men snart har jag en kamera igen, och då blire överdos av bilder :]

Har ingenting att skriva för tillfället, men det blir nog fler inlägg senare idag eller imorgon. Då följer det nog med några bilder också, awesommmmmmmeeeeeee.

Ha det bäst!

/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: Helena

Sv: Annars är det massa jobb och sådär :) för din del?

2010-06-17 @ 21:33:03
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: u'l see

amanda kan jag få ditt nr?

2010-06-18 @ 12:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0