11:29 SÖNDAG

Godmorgon på er! Idag tog jag en lite längre sovmorgon med tanke på hur tidigt jag har vaknat dom senaste veckorna, haha. Men det var bara härligt :-)
En sak som DOCK inte var härligt är att det snöar?! You heard me, DET ÄR SNÖ ALL OVER THE PLACE! Och inte är det någon sån där "fin, härlig snö" utan det är snöstorm och bara såna dära dryga snöflingor! Hujedamig alltså! Jag hade tänkt att jag skulle rida idag, men nu är jag inte lika säker på den fronten.. Hm..

Skola imorgon igen, vill inte! Känns som att vi har mer och mer läxor hela tiden, prov hit och prov dit. Inte kul säger jag bara! Fast nu är det bara 2 dagar kvar tills jag ska till Sthlm, wooow. Aja, nu ska jag in på fbook och nörda lite :-) Hejdå på er!

/aPersson.


HUGALIGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0