morgonkaffe och mysigt väder

kan inte bli bättre! solen strålar in i fönstret och kaffelukten kryper in i näsborrarna, underbart underbart UNDERBART! nu är det bara sommarvärmen som fattas :-)

Sommaren ja.. Sena kvällar med dom bästa, galna veckor fulla med bus, sol och bad och en hel jäkla hög med glass, DET är att leva livet alltså. Sitta ute på något ställe helt ensam och spela gura, sjunga tills rösten spricker och springa över ängar och åkrar med en överpigg hund. Att kunna cykla så långt ögat når, hoppa med moppen och röka vattenpipa i värmen, se hur fåglarna kvittrar och blommorna blommar. Jag skulle kunna sitta här resten av dagen, resten av mitt liv och ändå skulle inte dessa ord kunna beskriva känslorna för sommaren, hur underbart det är att bara njuta av den. Peace&Love, årets höjdpunkt. Massvis med glada människor, alla kramas med varandra och höra musiken dåna i öronen. Springa omkring som en idiot och för en gångs skull kunna vara lycklig över att man bor i Borlänge.
Nu är jag redo för sommaren, nu är det bara att invänta årets varmaste tid. Jag längtar.♥











/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0