Nämen!

Värst va folk utnyttjar min blogg till att reklama sig själva på kommentarerna haha :-O Kanske lönar sig att lägga upp muppbilder? Hahah! Aja, tycker det är skitkul att folk man inte känner slänger en nick till min blogg, så massvis med CRED till er haha! :-] Och självklart kollar jag era bloggar också!

Har varit i stallet idag som vanligt, kollat lite på ridgrupperna som hoppade och hjälpt till. Säger bara det, Wagner är nog den enda väggen på fyra ben. Så ja, ni får ju klura ut själva vad jag tyckte om denna onsdag i stallet haha!

Nu ska jag duscha och plugga faktiskt :-) Matte, NO, SO, idrott, svenska, tyska och gudvetvad. Hujedamig alltså.
Ha det bra!



/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0