bloggtorka

.. som ni kanske märkt? äh, jag skriver väl när jag har något vettigt att komma med :-)

hade BILDprov idag och det gick skitbra, förutom att jag vet om att jag hade fel på en fråga, haha sånt suger ju lite. Imorgon har jag NO nationellt (fysik ftw, det rimmades haha) och jau, vad säger man? Logiskt tänkande är det som gäller antar jag, men jag hade dock uppskattat det mer om det hade varit biologi. Det är ju människokroppen o.s.v och det är ju jävligt mycket lättare. Aja, biter i det sura äpplet, som jag brukar säga.

Nu ska jag plugga och rita, mitt hus jag ritade på bilden idag blev rosa av någon random anledning, haha. Läraren tyckte det var assnyggt och jag bara skrattade. Så kan det gå :-D

ne, ni får ha det så bra, och sladd till kameran är borta så det blir ingen bild idag. jissesamalia.

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0