fortfarande sjuk ..

Roligt? NEJ. =(

Aja, idag kommer det komma lite folk hit, och så ska vi fira freddan som blir 19. Han räddade nästan livet på mig alldeles nyss för han kom med två filmer som han har bränt åt mig. Inte helt fel kanske =) Den nya alice i underlandet (en av världens bästa filmer ju!) och kick ass =) Toppen! Sen kommer det även lite annat folk som hade tänkt att dom skulle grilla med oss, inte mig emot haha!

och förresten, idag fyller även farsan år, 40 år blir han! Grattis hörru =)

Aja, nu ska jag knarka lite alvedon, om ni slänger iväg lite sms skadar ju inte.

Hejdå!

/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: Pa

Tackar min älskade dotra

Kram

2010-05-17 @ 07:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0