gryyym dag!

Säger bara det, den här dagen var då faan så mycket bättre än igår! Haha, full fläkt hela tiden.
Började med skolan, ganska seg men väldigt lugn, har ju inte så mycket kvar i arbeten i ämnena, så det är rätt chill. Får mvg i slutbetyg i musik och slöjd fick jag veta också, kändes väldigt bra faktiskt =)

Efter skolan åkte jag och Emma på några ärenden haha, med andra ord så åkte vi till kupolen och shoppade och sen till galaxen och köpte biljetter till balen. Tänker inte ladda upp bild eller så på det jag köpte eftersom jag personligen tycker det är totalt ointressant och ovärt att veta vart och vad andra köper o.s.v. haha.. Som att jag har plats med det i min brylåda liksom. Äh, skitsamma. Biljetten till balen var grön och jag blev besviken, grönt är ju inte så jättegulligt precis ehehehehh. och jag som precis snackade om saker att lägga i brylådor, haha jag suger litegrann..
Justeja, jag bjöd Emma på mat också. MAX blev det, vi är stammisar där och hennes syster jobbar där, så lite bonus får man ju haha! Alltid lika trevligt! Och lyxshaken var ju inte helt fel den heller, HOHO.

När dagen började gå till ända blev det dags för oss att röra på fläsket och dra oss mot maxim där vi checkade in Magnus Betnér! Och jag säger då det, JISSES vilken man, rolig och snygg på samma gång. HUR LYCKAS MAN MED DET?! Han var helt klart värd att se, så får ni chansen någongång - TA DEN! Daaaaaaaamnnn.


mumma! jag fick autograf och säga face-to-face att han var grym och han uppskattade det hähä. JAPP jag skryter det är ju trots allt Magnus Betnér vi snackar om ;)


Nu ska jag plugga och sova. Godnatt!

/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: Ma

Låter som en väldigt bra dag;

positiva besked i skolan och kvällens avslut med Betner verkar inte heller helt fel.

Kul och grattis!

2010-05-28 @ 02:37:59
Postat av: Malin

svar: tack tack! :D

2010-05-28 @ 11:21:41
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0