körtelfeber

Y-E-S som lite grädde på moset sådär. Passar fint nu till helgen och med tanke på att det tar typ 3 månader innan jag är helt frisk så blir det ju lagomt tills gymnasiet börjar! Körtelfeber hela sommaren, p&l, u name it! FAN VA LYCKAT!!!!!!!!1111111



för övrigt är jag glad, ruskigt glad. Åkte ifrån sjukhuset å alla receptbelagda mediciner å salvor imorse, och åkte till hästen istället. Tänk va en brun liten filur kan göra en på bra humör. Oj vad jag älskar min ponny. Världens bästa! Dessutom har Trolle flyttat till Emilie idag, var nog faktiskt dags för honom att fara vidare på andra äventyr. Och då var det ju som handen i handsken att just Emilie köpte honom! Dessa två känner ju varandra grymt bra, så jag är otroligt glad för deras skull!


Nu ska jag ÄTA och glo på en rulle. Hejdå så länge!


Trollebus


/ aPersson.

Kommentarer
Postat av: saga

haha krya på dig :( vet exakt hur det är, hade det också under en hel sommar fyfan </3 men ja, hoppas du står upp liksom! <3

2010-05-21 @ 22:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0