rista

TJA! Sitter i rista med en proppfull mage som just har smällt i sig en fet bit tårta, inte helt fel! Det har nämligen varit kalas för den 40 åriga gubben som bor här, och då bjöds det även på asiatisk afton (asiatisk kräftsång som jag trodde haha, hade typ förberett mig på att få sjunga galet) och det var jäääääävligt gott. Sen att jag bjöd på världens omkull-ramling är ju en annan femma..

Igår skrev jag världens fetaste inlägg, och så när jag skulle publicera det - ja då blev det nå fel så bokstäverna blev typ sju mil stora. Och int fan gick det att fixa det heller, så jag blev assur och stängde av datorn och satt inte där nå mer på hela dagen, töntigchey_94 haha. Och som det höga iq jag har så kommer jag inte ihåg nånting av det jag skrev, så det sög ju lite.
Förresten, jag och Emma var ju och kollade på Sex and the city 2 igår, och jag säger då det - Jävlar vilken bra film! Den var typ tusen gånger bättre än den första filmen, och jisses vad man skrattade. Den levde verkligen upp till mina förväntningar, så det kunde inte bli bättre! verkligen värd att se, rekommenderar den till alla som älskar SATC och som har lika sjuk humor som jag, för då kommer ni garanterat att älska den :D fin recension haha.


Imorgon var det meningen att jag skulle med på klassresa, men eftersom körtelfebern sitter som ett plåster så får jag lov att skippa det. Men istället blir jag ledig på måndag, och det känns ganska lugnt ändå. Fast visst är det ju tråkigt att inte kunna följa med, med tanke på att det är typ det sista vi i klassen kommer göra med varandra innan vi splittras till nya skolor och städer. menmen, jag får bita i det sura äpplet och ta vara på mina lediga dagar istället, så jag försöker tänka positivt! Så är det med det =)

Nu ska jag kolla om det är nå folk kvar där ute, och om det är det så ska jag gå ut och vara social med dom. Tills vidare får ni ha det gött, för det ska jag! Hejdå!



/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0