soligt å varmt, lilla lyckliga ja'

Hallå!
Vaknade med en feber som gått från 38.2 till 37.6, och jag typ skrek YEAH MAN, THAT'S HOW IT LOOK'S. Eller kanske inte, men jag tänkte så iallafall :-D Så jag hoppade glatt ur sängen och blev ännu gladare över den där feta solen som lyste upp mitt rum, sicken lycka alltså. Har precis slängt i mig lite frulle, kräm blev det för det är typ min nya drog för tillfället hihi. Och jag har rasat i vikt under dessa dagar och så skall det icke vara, så när jag blir frisk hade jag tänkt att jag skulle bli stammis på typ BK eller någe, men det gör ju inte mig nåt :-D
Min hals är fortfarande uppsvälld som en get och jag har fortfarande liiite konstigare röst än vanligt, men vafan, så länge jag kan öppna käften och sjunga en truddelutt så är jag tacksam som fan!

Igår var det kalas här, det var folk som kom och fikade, en hund som snappade åt sig kakor och en nysande maja i ett hörn, fint! Födelsedagsbarnen var Niklas och Pricken (tjockisarnas dag brukar jag kalla det) men även min farfar fyllde år igår ju! Så vi kör på en trippel grattis till allihopa, Grattis x3! Kalasbra, vi har faktiskt en hel tårta till kvar hemma, stackars lilla mig som blir hemma hela dagen.....\,,/. .\,,/ yeah

Ikväll blir det filmkväll, men nu ska jag ut i soleeeeeeeeeeen en stund! Rätt chill att vara ledig ändå ,hehehöhö.


får bli denna bilden idag. Bara för att jag inte har någon sladd till min kamera och för att jag ser så jävla härlig ut på bilden. Eller inte, haha, jaja, stor gård har jag iallafall!

PUSS.

/ aPersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0